loader
Beni Bana Bırakın!

Beni Bana Bırakın!

Başlığı okuyunca bir şarkı sözü gibi kulağa geliyor:Halbuki insan yaşamını doğrudan ilgilendiren bir ismin adı.

Beni bana bırakın; dünya kime ait diye düşününce doğruyu zaten buluyor insan; ama menfaat devreye girince sınırlar evraklar ortaya çıkıyor, dünyada nüfus artıkça belli işin başında olanlar kendi aralarında birbirlerini korumak adına,çerçeve çizip pasaport işlemleri evraklar sistemini getirmişler Hem gelirlerini artırmak hemde insanlara hükmetmek adına kuralları koymuşlar.

Bende diyorum ki bunları kaldıralım insanlar istediği yere gitsin istiyorsa yaşasın dayatma yapmayalım?!

Topraklar kimseye ait değil sadece kainatın sahibine aittir!!

Nüfus çoğaldıkça idareyi elinde tutanlar kendi aralarında kararlar alıyorlar ve uyguluyorlar,halka karşı şartları ağırlaştırıyorlar!!

İdare bölümünde olanlara gelince kolaylıklar getiriyorlar,şimdi bu adaletmi?halk seçiyor yetki veriyor idareye geliyor:ama aldıkları kararlarda halka zorluk sistemini getiriyorlar,kendilerine dünyalık rahatlığı sağlıyorlar!!

Adalet bunun neresinde ? Bende diyorum ki "BENİ BANA BIRAKIN" istediğim ülkeye gidip orada yaşama hakkına sahip olayım:seçtiklerim değil asiller olarak hakkımı istiyorum dünya hepimizin kullandığı Rabbimize ait toprak parçası kimse sahiplenmesin sonunda zaten yine kimseye kalmayacak kitaplarda bunu açık açık yazıyor bunun aksini ispat eden varsa tartışalım doğruyu insanlara anlatalım doğrusu hangisi!?

Her milletin yaşadığı topraklar gerçekten onlara ait kalacakmı ! Yoksa birgün yok olup kimseye kalmayacakmı???

Gerçekleri bilelim Ahmet cirim.


Etiketler: Beni Bana Bırakın

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Çocuklarınızı Spora Yönlendirin!

Günümüzde pek çok aile hareketliliği yaramazlık saydığından çocuklarına engel olmaya çalışmaktadır. Boş arazilerin ve oyun alanlarının giderek azalmasıyla birlikte ailelerin bu tutumu çocukların TV ve Bilgisayar oyunları başında geçirdikleri saatlerin artmasına neden olmaktadır.

<...
Ceza Kesmek Kime Yarıyor?

Ceza Kesmek Kime Yarıyor?


5 yıl önce Öz Haber

Son yıllarda, kim kime,dum duma diye bir söz varya:bu uygulanıyor gibi geldi bana;bakıyorsunuz yirmi yıldır yönetimde olan AKP iktidarı kimsenin aklına gelmeyen taktiklerle karar alıyor, herşey alt üst oluyor!

Sonra halka şirin gözükmek için, market zincirlerine fiyatlar üzerinden ceza yazıyor.Bu m...

Gençlerimize Neler Oluyor?

Gençlerimize Neler Oluyor?


3 hafta önce Öz Haber

Geleceğimiz olan gençlerimize neler oluyor genetiğimi  bozuldu  ne ? Bu soru ile sadece şikayeti dile getirmek değil aynı zamanda kaygıyı ifade eder.  Son günlerde artar şiddet o...